Ryggkramp, musarm, sjukskrivning, mellanblödning och för tidiga lussebullar.

Men också återhämtning i form av att sova till jag vaknar, inte behöva tvätta/skölja håret varje morgon, inte behöva tänka vad jag ska ha på mig, inte vara påtvingat social varje dag och evigt planerande av mat. Jag hinner också göra saker nu som jag inte hinner annars, som att ringa viktiga telefonsamtal. Att diska är dock värre pga musarmen.

Det är INTE skönt med smärta i armbågen som går upp i biceps och ner i underarm, handled och tumme! Tränar armen varje dag och nästa vecka ska jag på sjukgymnastik. Är lite rädd för att min extrabelastning av vänsterarmen kommer att göra den dålig oxå. Dess handled är ”trasig” sedan många år tillbaka. Faktum är att ganska mycket i/på mig är trasigt. Å nu måste jag sluta skriva, för det gör ont.

Ska titta på True Bloods sista del av säsong 4. Ja, mycket film – och tv-serie på dvd – tittande blir det. Skönt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

