Ja blev trettiosex

Ursäkta min frånvaro, men jag är så trött om vardagarna att jag inte orkar blogga. Å just nu är jag totalt oinspirerad.. Men min födelsedag. Med början av ett foto på mina presenter jag fick förra söndagen:

image

Tre presentkort på Lindex, Kappahl och H&M! Det ska bli så skönt att få förnya garderoben lite. Ett gratulationskort i 3D, hemmagjort. Lite pengar, som hjälper mig att köpa en ext hdd. Två Sherlock Holmes böcker – på engelska! Jag önskade mig det o blev så glad! Blev förresten glad för allt förstås! Just ja, syrran gav mig 2 limpor av mitt favvobröd men som inte finns här. Jag fick helt färska kantareller! Å svenska, nyfiskade, kräftor! (som bor i frysen) Å äpplen, att göra paj på, från mammas trädgård. 😀

Åsså fick jag:

image

En present på posten av min kära vän E! Hon skickade med två tesorter; smultron & grädde och citron – som doftade i heela paketet! En Maraboukaka – jordgubb (som jag tror att hon vet att jag älskar) åsså en magnet med en filur på och texten: En skön typ, det är jag det. 😉

På själva födelsedagen (lördagen), så åkte jag upp till lervällingen Gärdet för att kolla in Tjejmilen och träffa syrran. Jag var vääldigt glad för mitt regnställ o vattentäta (nåja, nästan) kängor och mitt Londonparaply! 😉 Jösses.. Syrran hade bara jeans på sig o var helt genomblöt! Det regnade, kan man säga.
Jag hade tagit med mig fika till henne (o mig) som vi tog på t-centralen. Kladdkaka, varmt vatten, tepåse, honung o mjölk. Myspys. Såhär såg jag ut:

image

Syrran är jättenöjd med det fotot, men inte jag. 😉 Såhär såg mina byxor ut:

image

På kvällen så kom J, som ville bjuda mig på Sushikungen! 🙂

image

Jamm jamm.. Vikken lyx! Sen åkte vi och slängde massa pappersåtervinning (inte lika lyxigt), så det skulle vara rent från sånt på söndagen. Då delar av familjen kom: mamma, hennes sambo och bonusbarnbarn. Syrran med sina tre ungar. Åsså Johan. Har tyvärr ingen bild på det. Men ett minne. 😉

Så jag är pretty nöjd med min födelsedag! Å fick så fina ”Benaddicted”-presenter av mina vänner på Facebook. Å många gratulationer där också. 🙂
De som kom på söndagen, var de som gav mig presenterna i början av detta inlägg. Är lite trött morgon här..

Men det var väl det hela. 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

