Souvenirer

Min kära mamma, hennes G och min bror var nere på OS i London! Jag bad mamma om att köpa en souvenir därifrån. Helst en vintermössa egentligen, men hajjar ju att det kunde bli lite svårt på ett SOMMAR-OS! Vilket det blev, så de kom hem med ett paraply i stället och ett vykort med en bågskytt på. De fanns vykort med alla 38 grenar ”avbildade”, o denna fick jag då jag en gång i tiden har hållt på med bågskytte.

Igår träffade jag oxå brorsan som var dit och av honom fick jag det vita svettarmbandet. Att ha ngt att torka av min egen svett på när jag väl börjar träna igen. Det oerhört tacksamma med detta, var att det redan var indrängt (hu?) med hans svett! Då han, 2 bröder till o en svåger, sprang Midnattsloppet igår! Å jag, mamma o G hejjade på dem. 🙂 Men nu är armbandet tvättat o osvettigt igen.

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

