Status:

Förkyld.

Inte jätte, men tillräckligt för att hålla mig hemma. Kan inte fokusera på att registrera siffror o namn med bomull i huvet och en näsa som inte vill fungera. Eller jo, det gör den ju. Mycket väl. Men inte på det sättet jag vill. Dessutom vill jag inte alls smitta dem. Förstås.

Jag tror jag hade feber i natt ändå. Å jag går på alvedon för att lätta trycket kring huvud, näsa och hals.

Chefen på jobbet ringde mig, och vi skojade om vad för naturpreparat som är bäst att ta när man vill ”bli uppåt” och när man vill sova. 🙂 Han är cool.

Men nej. Jag mår bättre idag än igår, så får hoppas jag kan åka o jobba i slutet av veckan i alla fall! Det hoppas nog kaninen oxå, för han blir inte klok på mig som inte släpper ut honom (inomhus) förrän vid 9 ist för vid 7. 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

