Tog en sväng

ut på en timmes promenad. Min kropp krävde det på ett minst sagt otrevligt sätt. Men jag tror att vi är sams nu, när jag har ätit fängelsedieten vatten och knäckebröd.

image

Under promenaden pratade jag med käraste vännen E. Hon är en av de vänner jag har behållt längst! Hon är också en av mina mest frekventa läsare, och tyckte nog det var skönt att jag hörde av mig.. Vi pratade bl a om ett mycket kärt ämne, våra djur och kärleken till dem. Å de skyldigheter vi har när vi väl tagit oss an dem.

När jag väl kom hem till stan igen, funderade jag lite mer på det då jag såg en hund sitta fast vid ett träd mitt emot en pub… Kärlek eller själviskt av ägaren? Jag tycker det är väldigt sjäviskt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

