Är för trött..

..för att blogga.

Intyg på det: jag kom inte ihåg vart jag skulle klicka för att kunna skriva detta inlägg…

Tittar på: friidrott.

Vill köpa: en t-shirt från utomlands o måste fixa ett paypal-konto…orka.. Men vill ju ha tishan! NU! Orka…

Läser: ”En studie i rött” av Sir Arthur Conan Doyle.

Lyssnar på: gamla Nightwish. Så underbar musik, om man gillar blandningen av hårdrock och opera. Tarja var fan bäst! Tycker det är tråkigt att jag aldrig hann iväg på någon av deras spelningar. De måste ha varit så mäktiga!

Är insnurrad på: Ptja.. Sherlock Holmes sådär i största allmänhet, och Benedict Cumberbatch. Kallar mig numera för ‘Sherlockain’ och ‘Cumberbuddy’. Japp, bara för nördar.

Är glad: över dem som är lika nördiga som jag, som är från USA, Australien, Spanien och ja från många av världens alla hörn! Vi har mycket att dela, att skratta över och skriva om – på engelska. Förstås. 🙂

Gör: Sitter större delen av dagarna och registerar postgiroinbetalningar och letar reda på medlemmar – för att sen komma på att de är nya och alltså inte registerade än. Men jag trivs.

Snackisen på jobbet: köttätare, vegetarian eller vego. Det är frågan.

Ska nu: äta fisk och fila naglarna, inte nödvändigtvis samtidigt.

Skulle ha: kollat byxor/shorts och köpt trosskyd. Men orkade inte.

Resten av kvällen: tittar jag på tv och/eller tar möjligen ett bad.

Dagens sköna bild:

Norpad från: http://pinterest.com/ Där det finns galet många vackra, roliga och underfundiga bilder!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

