Min midsommar

För första gången i mitt liv, tror jag, så blev det inget firande för mig i år. Näe, det tar på krafterna att börja använda hjärnan lite på nytt, umgås med nya människor och vara lite mer om sig och kring sig, och att gå upp tidigt. Jag orkade helt enkelt inte. Jag var faktiskt inte ens sugen på lax, sill o potäter.

Det blev en promenad på 1 1/2h i skogen bla, jag hade hoppats på att jag kunnat sätta mig på en brygga vid båtvarvet. Men det var lite för gott om onyktra människor här o var, så jag skippade det. Fokuserade på mat när jag kom hem, 90-talsrätten ”Räkor i het sås” och 60-tals(?)efterrätten jordgubbsmilskshake. Så ist för bilder på blommor o blader:

image

image

image

image

image

image

image

Avslutade dagen med en vidunderlig solnedgång! Jag önskade att jag stått högt upp för att se hela, men till det fanns ingen tid. Det är häftigt hur fägen speglas i gatan!

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

