regnig dag, då..

Hmmm…

Ser jag fram emot: att säsong 3 av BBC’s ”Sherlock” börjar filmas januari 2013. Att få se/höra Benedict Cumberbatch i ”En Hobbits resa dit och hem” (nästa höst/vinter). Att få se honom spela mot/med Brad Pitt och Michael Fassbender i ”Twelve years a slave”. Jag ser fram emot att få se honom spela mot Liv Tyler i ”Phoenix”, om det nu inte bara är ett rykte. Å så ser jag fram emot en drös saker till som han ska göra/har gjort!

Jag ser verkligen fram emot att få se Martin Freeman som ‘Bilbo Baggins’ i de två filmerna om honom i vinter och nästa år! Bara gif:en här säger mig att jag kommer att älska det!

Just nu önskar jag att jag kunde få se Benedict i Tinker Tailor Soldier Spy – som för övrigt är en riktigt subtil film! Gjord lite som en blandning av svensk och engelsk deckare, enligt mig. Alldeles för bra för att aldrig ha sett. Jag menar, är du inte ett dugg intresserad av Benedict Cumberbatch kan du se den för Gary Oldman eller Colin Firth eller för att du gillar regissören Tomas Alfredson. En perfekt film för regniga dagar som idag!

 Benedict Cumberbatch som Peter Guillam i ”Tinker Tailor Soldier Spy”

Men det blir nog Spiderwick eller Hounds of Baskerville och äta fil med flingor & svenska jordgubbar. Ska sen försöka göra lite annat, så jag slipper göra allt imorgon (innan måndag). Hade tänkt ta bussen till ICA Maxi för att handla lite billigare än på ica i Centrum. Men njä.

Jo, just ja. Jag ser också fram emot måndag. Nervös som fan, för nu kommer hela livet att förändras – på flera sätt än ett. Men det ska bli intressant, och roligt!

Det här inlägget postades i my UK Sweetheart, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

