De två små

Jag kommer att sakna de två små:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

För idag var det sista gången jag hundvaktade Kajsa Kavat & Envisa Lisa. Det kan säkert hända att jag hoppar in o hjälper till någon dag i en helg eller så. Men själva aktiva perioden är slut nu, eftersom jag på måndag påbörjar min sysselsättningsperiod.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till De två små

  1. Ingrid skriver:

    Vilka fina bilder på snuttisarna!!! Det har varit så bra för dem att ha dg som extra matte!
    Ingrid

    • miapialingonfia skriver:

      Jaaa, jag har massor av bilder på dem! De är svåra att låta bli att fota.
      Vad kul att du säger det Ingrid! Det har varit väldigt bra för mig också att ha varit deras extramatte. Dagarna har blivit mycket mer meningsfulla! 🙂

Kommentera

