Äntligen!

Ja, äntligen har jag fått en tid till psykologen/kuratorn på min Vårdcentral. Jag sa till om det i början av maj, och för två veckor sedan och igår. I morse ringde det en. Äntligen som sagt.

På de flesta vårdcentraler (inkl. AF) brukar det vara en maxgräns på ca 10ggr. Här har de ingen sådan, utan patienten får bestämma. Men för att citera henne jag ska till: ”jag tycker dock det handlar om effektivitet, så det ska inte behövas så många ggr”. Ha! Säger jag. We’ll see about that.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

