Sova?

Kom i säng närmare 04. Konstaterade att min vägg-i-vägg-granne måste ha varit bra dragen när han kom hem, så högt som hans ovanpågrannar lirade musik. Jag hörde dem, o det var inte helt lätt att stänga ute. Men ljuset var svårare. Låg där o vände och vred på mig, o kom sen på att jag borde ha en ”flygplans-blinds” i gömmorna sen Australien (-99!) Vilket jag hade. Den på över ögonen och avstängd musik vid 5 och jag somnade som en stock. Fyra timmar senare ringde min bortglömda väckarklocka…(svordomar). Efter det blev sömnen något knackig fram till 12.30 då jag bestämde mig för att gå upp. I alla fall gå de tre stegen till soffan.

Rörde på mig igen som först 19.30. Ryggen var trött på att jag var trött och sparkade ut mig för en promenad. 45 minuter senare är jag hemma, svettig och flåsande. Jag borde haft stavar med mig, men hade väl svimmat efter det dåliga näringsupptag jag haft idag. Nu: stretching, dusch, ytterligare lite dåligt näringsupptag av fil o flings till ”Barnmorskan i East End”, efter det ”The big C”. Ja o sen borde jag sova. Igen.

Yawn.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

