Sista samtalet

I dag var det allra sista gången jag träffade min AF-psykolog. Trist, och jag funderar på hur jag uttryckte mig i början eftersom hon snabbt förstod att hon verkligen behövdes. För nu ska jag gå vidare till en ny på vårdcentralen, ja om hon nu behagar höra av sig.

AF-psykologen har i alla fall varit helt guld att ha! Utan henne hade jag troligen gått sönder, på ett eller annat sätt. Fast hon kan stå stand-by för mig ändå, ifall det är något som trasslar, något jag behöver bolla eller om AF börjar ställa krav jag inte kan tillmötesgå. Hon kan påverka! Å det känns väldigt tryggt.

Hon har helt enkelt varit och är så underbart bra! Jag kommer att sakna henne.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sista samtalet

  1. Åsa skriver:

    Guld värt att träffa ett sådant proffs! Kram

Kommentera

