Äter…

image

numera minipiller fr.o.m i söndags. På morgonen intas de, och funkar vi ihop lär vi väl vara gängade några år framåt i tiden. Än har jag inte märkt av dem, men vi får väl se.

Dricker…

image

mjölk ur Valios 1,5 literspaket. Hittade den på ICA Maxi o blev glatt överraskad! Laktosfria produkter är urdyra, 1 liter mjölk kostar ca 18 spänn. 1,5 litern kostar ca 20 spänn. Så i längden sparar jag ju in några kronor. 🙂 Bara hoppas att ”min” ICA tar in den. Nu. Annars får jag säga till om den.

Medicinerar…

image
då jag har en mage som inte bara krånglar de tillfällen jag intagit laktos, utan lite alla andra dar oxå, så har jag börjat dricka Proviva varje dag. Deras fruktjuicer är väldigt goda! Men även lite dyra, så jag dricker max två halva glas/dag och jag tror banne mig att det hjälper! Mamma har pratat om deras ”braiga” effekt i sen de kom till tror jag, och Mrs Lopez nämner ‘Proviva’ rätt ofta i sina blogginlägg. Till slut tog jag till mig av deras erfarenheter – eller så blev jag kanske hjärntvättad. Gott ere i varjefall!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

