Blankt minne

På väggen har jag två whiteboards. En för allt som rör sig i mitt huvud och som måste kommas ihåg, och veckans agenda. Å en som endast rör min dröm, såsom vad som står närmast på agendan att göra, och i stora drag stegen jag ska ta för att komma fram till min dröm.

Men idag beslöt jag att göra rent min whiteboard. Å då jag är som jag är, så har jag ännu inte fyllt i mitt minne än. So excuse me om jag absolut helt och hållet har glömt något som jag borde komma ihåg. Känns rätt skönt faktiskt, att vara helt blank.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

