Mitt hjärta

I dag har Mitt hjärta födelsedag! Hon är det bästa som har hänt mig. Någonsin. Alla kategorier.

image

Kortet i mitten tog jag när hon var en pigg åttaåring. De på sidorna togs på hennes näst sista dag i livet, då var hon cirka tio, elva år.

Av vad jag vet levde hon ett bra liv med mig o familjen. Fast det är klart, hade jag känt till Cesar Millan då hade hon kanske levt ännu lite bättre. Men hon var förlåtande, tålmodig, rolig och tidvis rätt olydig (då hon alltid smet från baksidan, sprang över grannens tomt och ner på gatan). Hon var lätt för de kända, och lurig för de okända. Hon lyssnade, och är den som alltid har känt mig bäst.

Hoppas att du lever gott där du är nu Toffee. Kanske liggandes vid husses fötter?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mitt hjärta

  1. M-L skriver:

    ja, jag tror att hon har det mysigt med husse. jag kan intyga att hon var en underbar hund. hon var nr.1. Jag kan också intyga att hon hade ett härligt hundliv och var en mycket lydig(för det mesta) vovve. Hon hade en fantastisk seniortid här hemma där hon gick runt och skrotade och njöt av att ha gräs under tassarna. hon ligger ju begravd här i backen. (hennes aska) Nu växer det liljekonvaljer på hennes lilla grav.

  2. Åsa skriver:

    Å Toffee ❤ så goo vovve!

Kommentera

