Planen var…

att jag skulle åka till Gnesta för Lions loppmarknad. Men då jag fick veta att de stänger klockan två, så stannade jag hemma i stället. Tåget t/r Gnesta går bara varannan timme om helgerna, så..nej.

Så nu sitter jag här och degar. Påklädd och nyäten, i tanken med ena foten utanför lyan och en i soffan. Men jag SKA gå en sväng på stan. I samband med att jag hittade 500-lappen, så hittade jag oxå presentkort på KappAhl. Så dit både behöver och vill jag ta en sväng. Det som pockar på uppmärskamhet är jeans, jeanskjol, jeansshorts, en topp och underkläder. Något av dem ska jag väl hitta. Ja annars har jag ingen mat hemma, så ner på stan måste jag.

Men ikväll ska jag till Sthlm (igen) för att träffa Kaka! Så nå synd om mig, det e det inte. 😉

image

från en vägg på ett hus i Gamla stan

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

