‘Mood’, karlar o hårdrock typ

Var förresten in på Stockholms nya galleria ‘Mood’ idag. De jag pratat med har sagt att den ska vara väldigt fin och med annorlunda butiker. Det kan jag verkligen hålla med om! Fin såpass att jag kände mig lite felklädd i svart rockerlinne, svarta tights o kjol + sandaler. Å när jag sen gick in i en söt liten butik med typ ”bädda & bada” som namn fick jag hicka, då det jättefina påslakanet med jordgubbar på kostade 1500 pix! Japp, fiiiin var namnet.

Min bonus-/plastbror (vi har samma syskon, men har inget blodsband) äger en stor klädkedja i Sverige o deras 11:e butik slog upp sina portar i Mood. Så jag letade reda på butiken för att se om han befann sig där. Det gjorde han inte, men däremot en fasligt trevlig och söt försäljare. Nog för att jag har stängt av pojkvänsbegäret, men för det försvinner ju inte alla fina karlar. Han tog mitt namn för att hälsa till ”brorsan” att jag varit där. 🙂

Apropå motsatta könet, jäklarns vad många finfina rockerkillar jag såg uppe i stan idag! Ozzy Osbourne & friends skulle lira på stadion, och det drog visst folk från norr till söder med hårdrockst-shirts och klirrande systembolagspåsar alt resväska på hjul. Vackert!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ‘Mood’, karlar o hårdrock typ

  1. Åsa skriver:

    Ja gillar oxå att titta in på Mood. Kul att sitta på ett cafe där och spana på folk. Har du sett uteplatsen med ”fågelholkar”? TRor det är konferansrum i modern tappning,, :o)

Kommentera

