Blanka ögon

Kom precis in efter en ‘snabb’ sväng på stan, med mig hade jag 2 pack näsdukar m 10pkt i varje och en ny nässpray. Det 10-pack näsdukar jag köpte igår sjunger på allra sista nu. Jag förbrukar sånna som en storrökare förbrukar cigaretter..

Jag var förkyld i februari också, och den lät mig inte sova pga halsont och hosta. Det är samma nu, plus en redigt rejäl snuva som kört ner mig i skorna. I början var jag duktig o drack bara te m honung o citron eller varm mjölk, m detsamma i, för att lindra halsen. Igår sket jag i att vara duktig och handlade glass! Mest för halsen förstås, men visst är det gott. Sockersockersocker.

Känner mig tillknöglad och tillplattad samtidigt, o vill bara ut ur denna bubbla. Hoppas på att få sova längre än 3h en natt nära mig!

Å lagom till jag är frisk, lär gräset börja spira.

image

Sias laktosfria citronglass

image

Varm mjölk med honung, citron och Strepsils i

image

Reklam från Apoteket + järntablett & Omega-3-kapsel

Det här inlägget postades i Hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

