Å naturligtvis självklart absolut

har jag känningar i ryggen nu! Känns som samma grej som förra gången (när jag fick en låsning i höger del av ländryggen, som kändes framåt magen och upp mellan skulderbladen). Denna sitter dock på vänster sida o har börjat på samma lilla oskyldiga vis som den förra.

Jag är 100% säker på att det kommer sig av de gånger jag legat o sovit/halvsovit under natten, och tvunget slängt mig upp i sittande för att hosta eller nysa eller liknande. Det är ju väldigt krävande för en rygg att i ett ryck gå från avslappnad till helt aktiv och spänd. 😦

Tidigare under dagen idag kände jag det bara när jag gjorde någon rörelse med armarna, men efter att jag masserade muskelknutarna med tigerbalsam så känner jag det mest hela tiden. Vill lägga mig på spikmattan, men det känns inte som en så bra grej nu med en infektion i kroppen. Åhhh, låt det bara vara en överansträngning som går över till imorgon!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

