Sötsug och huvudvärk

Två ledtrådar:

image

image

Var på KGB, i Stockholm, igår och drack öl med kära vännen Kaka. Vi hade redan bestämt att vi skulle gå ut, när jag fick inbjudan från bandet Grande att de skulle lira där. Så då gick vi dit. Det var skoj, mycket folk, kufiskt folk och vanligt trevligt rockersfolk. En kille som raggade på mig utan att jag märkte det. Han stod framför mig under spelningen och frågade vad jag heter, o sen ställde han sig tätt bakom mig men en fotograf trängde sig emellan – tacka fan för fotografer säger jag. 😉 Kaka var på vippen att få en öl över sig av en kille som satt vid samma bord som oss, han var hur konstig som helst – och hade nog kommit fel. Hon hade ändå fullt sjå med att ”hålla kollen” på en fd klasskamrat. 😉 Nä, det var skoj, och skön musik (som alltid m Grande). Huvudvärken kommer sig nog av ölen delvis, men oxå av att jag aldrig kan låta bli att headbanga. Har så dålig nackmuskulatur att jag egentligen inte borde det minsta lilla.. But who can blame me? 

Det här inlägget postades i Hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

