Sjuka drömmar

Min natt bestod av en show m Jonas Gardell, där jag var den enda i publiken. Han var alldeles väldans närgången. Den bestod av en galen vetenskapsman, som hade exprimenterat, korsat och fött upp fiskar varav en var en sk Penisfisk (såg ut som en halvmeter lång bläckfisk). Den gillade min doft och jagade mig svävande genom ett blibliotek. Drömmen innehöll ett typ av kollo där vi flickor hittade ett hål på en vind som vi kröp in i genom, och vi sov bredvid varandra i en jättestor sal. Fast en natt var det en vältränad kille som la sig bredvid mig istället, han var jättesnygg tills han spottade ut sina lösgaddar hahaha! Den innehöll också en väldigt närgången, men trevlig, sångare i ett band. Å precis när Penisfisken skulle till att hinna upp mig, så vaknade jag av världens kramp i vänster vad!

Å nu när jag skrivit ner allt detta, uppenbarar det sig förstås att det bara handlar om killar och närgångna grejer. Säkert för att jag rörde mig bland en del finfina killar igår, o inte ens la märke till en killes intresse förrän det var uppenbart. Jag har ju stängt av mitt intresse och vill inte ha någon, varken kille eller tjej eller något däremellan. Så på något sätt måste det visst göra sig påmint. Underhållande drömmar var det i alla fall. 😉

Fast det med vaden var nästan konstigast. Igår på dan träffade jag vännen M. Hon är gravid och sa att hon brukar vakna av kramp i vaden. Jag brukar aldrig aldrig göra det, kanske möjligen en gång om året om ens det. Men just idag gjorde jag det! Skumt. Å andra sidan, hellre det än att få en Penisfisk i huvudet. 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

