De tre A:na

Afrika. Australien. Antarktis. Ja åsså England & Nya Zealand.. Å javisstja, USA oxå!

Det är mellan de länderna det snurrar. Men att åka utomlands och studera kostar waaay much more än att åka på volontärresa.

Det finns massor av fördelar och anledningar till att jag skulle åka iväg som volontär. Fast det gör det även om jag skulle åka iväg och studera. Nackdelarna tror jag kommer bli lite densamma, med lite skillnad. Fast ärligt talat har jag inte ägnat dem särskild uppmärksamhet. Att välja väg är svårt nog ändå.

Fast som det ser ut just nu, lär jag nog få sparka upp min egen stig. Hur? Det är frågan.

Det här inlägget postades i THE dream. Bokmärk permalänken.

Kommentera

