Lämnade hjärnan hemma

och gick ut på stan. Först gick jag o lämnade blod, och alla andra gånger har jag antingen valt en bok eller tagit en trisslott som tack för blodgivningen. I dag tänkte jag inte ens på det, så jag gav bort mina pengar till ”Läkare utan gränser” i stället. Däremot fick jag med mig en liten ”blodpåse” hem, i form av ett mobilsmycke. Sött! Efter blodgivningen fikade jag, o sen strosade jag runt på stan o tittade på fina saker.

Handlade mat på ica, o var rörande överens med mig själv om att jag lämnat hjärnan hemma.., då jag glömde en del. Jaja. Nu blir det rester till tvserien ”From Larkrise to Candleford” och sen blir det yoga!

image
image
image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

