På kronan..

I dag fick jag äntligen lite pengar så jag kunde köpa handtvål, eftersom min gamla sög på sista droppen, duschcreme, och lotion som jag alltid måste ha för att undvika att hyn blir torr som om det vore -20 varje dag. OCH att inte förglömma – en ny tvättpåse! Den och toapapper är ju tusan lika svåra komma ihåg att köpa.. Å sen fixade jag middag på radhusbiff med bacon o lingonsylt.

I övrigt har jag tänkt att i somliga länder fryser de ihjäl, vi ska visst halka ihjäl. Inte för att vara pessimistisk, men våren kommer alldeles för tidigt. Vi kommer få minst en snö- & slaskperiod till innan det blir vår på riktigt. Men isen får gärna utebli. Å ja..annars har jag vaktat hund idag o kikat lite på bokrean. 😉

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

