Klantarsle

Naturligtvis glömde jag mössan o en extra tröja igår när jag gick till S. Naturligtvis blev det lite småkallt om huvudet, trots kapuschong, och kyligt om axlarna i snöyran på vägen hem. Så naturligtvis fick jag ont i halsen – igen! – när jag kommit hem. Drack därför te igår och te idag. Jag ogillar honung, men har hört att det ska verka mildrande för halsen. Så nu får jag sitta här och le o försöka älska mitt te.. Det är inte alltid jag får sparken i häcken så snart efter att jag klantat mig.

Bloody sugar.

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Klantarsle

  1. M-L skriver:

    Så tokigt! hoppas att du mår bättre idag! Jag hoppas att teet trots honungen smakade någorlunda i den nya muggen. Vi tyckte att de var goda att dricka ur. kram M-L

    • miapialingonfia skriver:

      Ja, halsen var mest jobbig om morgonen igår och idag. Igår kväll kände jag mig i riktigt fin form, men idag har jag nyst. Tar det relativt lugnt denna vecka, och siktar på träning tidigast på måndag. Muggen var det inget fel på, den har en sådär tunn upptill som gör det godare och lättare att dricka te. Den har jag använt varje dag nu sen i tisdags kväll. Tack! 🙂 Kram

Kommentera

