Soffhäng

har haft några aktiva dagar, ja tisdag var i alla fall väldigt aktiv. Gårdagen var desto lugnare, men oavsett så kom jag inte hem förrän vid 19. Så nu gillar jag min soffa mer än annars. Så pass mycket att jag blir stressad av att jag inte kommer ur den.

Måste på möte kl.13. Hos AF. Första för det här året. Å första med min nya handläggare. Det måste bli bra, och jag måste gå om 27 minuter. Så PANG! En fot i rumpan nu!

Ja återkommer senare för att ”avlägga rapport”.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

