Mötet hos AF..

gick bra. Tror det gick bättre än väntat. Jag är så ovan vid att de lyssnar på mig. Att mina spretiga tankar och känslor tas på allvar. Fast det kanske också beror på att jag själv börjar förstå mig själv nu. Och vet varför jag får panik, och varför vissa saker inte fungerar för mig som för andra. Jag hoppas att det vi satt upp ”på agendan” kommer att fungera och få önskvärd lösning.

Efter det mötet gick jag en sväng på stan, främst för att kolla efter tänkbar bordslampa inne på Åhléns, Clas Ohlsson och In & Finn. Men jag hade ingen tur. Inne på Åhléns köpte jag däremot pastelliga plastskedar och två blockljus i babyblått och babyrosa. Inte för att jag egentligen är så mycket för de färgerna, men även jag påverkas av längtan efter våren – och längtan efter att få in lite färg. Dessutom var jag i stort behov av ljus till hemmet, eftersom jag skulle massera Szilvia. Och jag föredrar att kunna göra rummet så pass mysigt som möjligt med vinklade persinner, tända ljus, möjligen något doftljus och mjuk musik.

Å hit kom en smått pratglad, men väldigt trött Szilvia. Vars muskler som efterråt var både uppmjukade och längre. När jag masserade hennes hals och nacke, sa hon att det kändes som den blev lika lång som en giraffs. Å jag fick en jätterolig bild framför mig hur hon gick härifrån i sin vanliga längd, bortsett från sin otroligt långa nacke och hals! Så jag kunde knappt sluta fnissa. 😉

Efter hennes massage har jag lagat mat, tittat på Once upon a time, Revenge. Bloggat lite, facebookat lite, kollat på Sex and the city och nu på The big bang theory. Efter det är det dax att sova! Imorgon väntar tvättstuga och latino. Å kanske en till sväng på stan.

Tjing!

btw, även de mindre Åhlénsvaruhusen har börjat med godis nu.. Tack för den.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

