Jag måste..

ta mig till Sushikungen, i Kungens kurva, i februari! Jag har inte varit där på månader och jag saknar verkligen deras supergoda sushi + laxtemaki! De gör även varje rätt till en fröjd för ögat! Visst har jag ätit sushi sen dess, senast i fredags faktiskt tillsammans m Szilvia. Men ack nej, det går inte att jämföra.
Kanske jag kan slå ihop det med ett besök på IKEA oxå, då jag behöver en ny lampa till min hall.

Egentagen bild från Sushikungen, på deras 15-bitars + en laxtemaki:

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag måste..

  1. ettdussinpannor skriver:

    Åååhhh……*slurp*

  2. miapialingonfia skriver:

    Ja! Å om det blir som planen är nu, så kommer jag dit redan på lördag! 🙂

Kommentera

