Kackel i hönsgården

Skumpar på en buss, o har precis påbörjat min ungefärliga tretimmars kollektivresa hem. Har Queen i öronen, som ger mig nå grymma känsloflashbacks från det sena 80-talet.
Snön har kommit till oss! Å jag hoppas den även kommit till Södertälje. Då skulle stan bli lite vacker.

Jag är trött som satan, eftersom jag gick o la mig o gick upp inom loppet av 4-5 timmar..åsså vin på det med ett rejält inhopp i hönsgården igår. Fast det var nå jäkla kul, med många skratt som gav mig tårar i ögonvråna. Grymt! Eller ja, salt! (e bara en av er som kommer fatta 😉 )

Jag är väldigt glad för att jag var en av de ”udda fåglarna”, som fick vara med o bli involverad i interna skämt o skvaller. Det är jag gärna fler gånger, trots restiden. Fast.., vad gör man inte för en Kaka. 🙂

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

