träningsvärk, möte, lunch o korsord

Japp, idag sitter den där – i framsida lår. Känns främst när jag går nedför trappor, men även lite ”segt” närmare höften när jag går uppför trappor. Åsså har jag träningsvärk i magmusklerna och axlarna sen poweryogan – så japp, det gav lite resultat med att fokusera på ‘styrka’.

Upp ur sängen kom jag i alla fall, trots lite fysiskt motstånd. Upp för frukost, för att gå på mitt första möte hos en arbetspsykolog. Jag tycker att vi klickade väldigt bra. Å jag hoppas att det lugn jag haft sen det mötet, kommer att hålla i sig i mitt samarbete med Arbetsförmedlingen.

Dagen gick vidare med en mysig lunch med vännen (och numera väldigt gravida) C och hennes lilla parvel till son I. Å lite senare blev det ”fönstershopping” i Akademibokhandeln, där jag hittade några böcker jag borde kunna hitta till mycket lägre pris på Adlibris. Å apropå Adlibris, så kan man få 200kr i presentkort där om man löser korsorden i DN. Det upptäckte jag idag, och jag med mina mycket få existerande grå celler sliter som attan! Det är ju bra tur att man kan använda google, även om det känns lite som att fuska..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

