Nu börjar fighten!

För en del började det förra veckan, för några tidiga redan dagarna efter julafton, för andra som mig börjar det från och med denna vecka.

Det kan vara en ojämn kamp, beroende på hur engagerad och bestämd man är. Jag står emot, tittar bort och kan hålla andan och tänker på vad det ställer till om jag inte fightas. Slut lär fighten ta, så småningom. Men det är fan tufft fram till dess! En vän till mig ska kanske ta och göra sig en utmaning av det. Å jag funderar lite smått på att göra detsamma. För det här är verkligen svåra grejer.

Har du kommit på vad det är? Om inte så har du en hint här.

Om vi ska bortse från alla de vanliga anledningarna till den här fighten. Så handlar det också om något som stavas TRADITION.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

