Mot ljusare tider!

När jag kom innanför dörren, för ca 40 min sen, noterade jag att ljuset utifrån inte var som vanligt. Så jag stegade in, och såg att det strilade in svagt ljus från himlen och inte från gatuljusen. Jag blickade på klockan, som visade på 16:11. Yes! Äntligen ser man att det börjar vända!

Jag kom alltså hem efter ”dejten” m Sz, inköp av ny rygga och Ica-besök.
Ja till slut fick Sz och jag till en tid att ses! Å vi har inte setts ordentligt på mer än 2 månader! Så vi hade mycket, mycket att prata om. Det märktes, om inte annat i tiden; i 3h satt vi och pratade om nästan allt. Som Sz sa när vi skildes åt; det var en bra början. 😉
Vi hade säkert kunnat sitta där ännu längre, men kl.16 stänger butikerna om helgerna i denna stad. Så jag var tvungen att bryta för att gå till Stadium för min nya rygga. Sz hängde på, och det första hon sa när vi klev in där var:”oh nej, de har rea. Nu får du hålla i mig”. Men jag misslyckades, då hon kom därifrån med 2 snygga linnen. Fast, de var billiga så..okejrå. 😉 Själv gjorde jag åt andra hållet då ryggan jag spanat in kostade 150:- mer än vad jag räknat med (såg fel när jag kollade in den första gången). Men tack vare julklappspengar så funkade det ändå!

Gammal rygga på 25 liter ut, ny rygga på 35 liter in! Ja, ett suveränt vettigt köp. 🙂

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

