Naturens lag..

Det går upp och att det går ner för oss i våra liv. I dag  jag har återigen blivit bevisad att när det går upp för mig och jag känner mig i balans, ja då går det ner för någon i min närhet och som då behöver mitt stöd. Å när det går ner för mig och min balans far ut ur ramen, ja då finns det alltid någon i närheten av mig som kan erbjuda mig sitt stöd.

Min vän Åsa och jag blev medvetna om det för en cirka 10 år sedan, å sedan dess har det alltid varit så i mitt liv. Å jag jag skulle inte tro att det lär förändras – det hoppas jag innerligen inte i alla fall!

Notis: mitt liv är just nu uppåt o i bra balans. Det är en i min närhet som har det lite värre just nu.

För att ”spinna vidare” på naturens lag;

I dag för 2 år sedan var min vän Johnny på väg till jobbet, när han plötsligt föll ihop på sitt hallgolv för att aldrig mer vakna. Dagen därpå hittades han av sin mamma, som åkt till honom efter att hans jobb funderat på vart han tagit vägen. Det var något med hans hjärta som gjorde att kroppen inte längre orkade. Han var blott 31 år, nära 32. Min vän J och jag hade Johnny som gemensam vän. I kväll ska vi åka ut till minneslunden, där Johnny ligger, och tända ljus och minnas honom. Jag känner mig dock inte så ledsen, inte just idag i alla fall. Även om det naturligtvis finns dagar som är jobbiga. Fast mestadels så ler jag när jag kommer att tänka på honom. Å det känns bra!

Hoppas du har det bra där du är med dina andra nära och kära! Sitter och dricker kaffe med din mormor och skvallrar om oss som lever kvar. Vila i frid Johnny. ❤

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

