Nick Brandts sista dag…

..på fotografiska blev ändrat till idag måndag, i stället för som igår! Vilket löste lite problem för mig.
Så nu är jag här igen.. Har lite problem med att bara släppa den här utställningen, o ni som vet.. Ja, ni vet ju varför. Det är så vackert fotat! Fast kontentan är så sorglig.
Däremot är det så lugnt här idag, om man jämför med förra måndagen. Fast ju mer eftermiddag, ju fler människor.. Så jag ska njuta en sväng till nu innan jag beger mig.

Det här inlägget postades i THE dream. Bokmärk permalänken.

Kommentera

