Ger mig själv hjärtklappning

Har skrivit ”notes to my self” för hur jag ska nå drömmen praktiskt taget, och hur jag ska hålla glöden vid liv. Vad jag ska tänka på, lyssna till och vilken typ av människor jag vill ha råd av. Vad jag ska ge blanka fan i och vilken typ av människor jag ska ignorera.

Trots att jag inte vet hur det ska gå till, och trots att jag vet att jag kan gå o dra benen efter mig utan att få igång något – bla pga rädsla. Så känner jag mig så glad över att jag kommit fram till det här! Att det bara sa: krasch bom bang! Å att jag, än så länge, har två som tror på mig!!

Jag vet inte om du kan förstå hur det känns att plötsligt veta vad man vill. Verkligen vill i ett stort perspektiv! Det är lite som att upptäcka att man är kär – stort, skrämmande och SÅ glädjande samtidigt!

Jag vill jag vill jag vill hålla fast i det här nu!

image

Det här inlägget postades i THE dream. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ger mig själv hjärtklappning

  1. M-L skriver:

    ja, det är klart att det är mycket praktiskt, som dyker upp i huvudet. men ta en sak i taget så kommer du närmare din dröm och mer av av den blir verklighet för dig!! kram, kram ses i morgon

    • miapialingonfia skriver:

      Ja, jag ska FÖRSÖKA ta en sak i taget. 🙂
      Jag ser fram emot morgondagen – är nyfiken på vad ni hittat på också nu när det kommit lite snö (om det får ligga kvar vill säga).

      KRAM Mia

  2. Milla skriver:

    3…. Calle tror oxå på dig =) Du är en grym person och detta fixar du såklart.. Så underbart att se dig ta första stegen mot resten av ditt liv, eller nåt sånt djupt, hehe…Vi hejjar på dig Mia ❤ You can do it!!!

  3. Spik Bebis skriver:

    Ett steg i taget och våga våga våga
    Du vill och du kan, det vet vi =)

  4. Wivan skriver:

    Kanske kan det hjälpa att höra – vi är många som bär på rädslor, saker som håller oss tillbaka från att leva våra största och bästa liv. Ett löfte jag ger mig själv varje dag är ”Jag lovar att möta mina rädslor” och ”Jag lovar att gå ur min ‘comfort zone’ ”. På så vis påminner jag mig ständigt om att det mest är mina egna begränsningar som hindrar eller håller mig tillbaka och att jag faktiskt har ett val.
    Mia, du klarar allt du tar dig för! Och det kommer att vara kul och väldigt lärorikt utmed vägen. Tjohoooo!

  5. Åsa skriver:

    Skriver man ner saker man funderar på så blir de mer verkliga på något sätt, och det kanske blir lite lättare att komma vidare m allt man har i tankarna,, Kan inte låta bli att tänka på alla polis-serier där de hänger upp lappar o bilder på en tavla för att lösa ett mysterium. Kanske är det ditt mysterium som du ska lösa? He he Good Luck! Kramis ;0

Kommentera

