Knaskropp

Vid ca 7:37 tyckte min kropp det var dax för mig att vakna till mensvärk. Min kropp är helt knäpp när det gäller detta. Jag skulle egentligen inte ha den förrän 1 januari, men då den nästan alltid är försenad så har jag inte lagt så mycket vikt vid det hela. Visste inte ens om jag hade några bindor eller värkpiller hemma. Men som tur är hade jag det. I november skulle jag ha haft mensen kring den 19:e, men fick den den 1 december i stället och nu den 30 i samma månad. Så nu är den tillbaka där den ska. Sort of.

Tjo, jag får överraskningar minst en gång i månaden! Så rooooooligt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

