Precis just nu

Precis just nu kurrar magen och jag hade tänkt att jag skulle ha varit klar med allt.

Men nej, precis just nu har jag parat ihop rim-etiketterna med rätt klapp som jag precis nu ska börja slå in.

Precis just nu är jag jättesugen på nykokt julskinka att ha på julknäcke.. Hade varit perfekt för att ha energi till att påbörja viss packning. För imorgon ska jag luncha med C, å då vore det skönt att ha allt färdigfixat inför julen.

Å precis just nu gäspade jag och klockan är 22:53, det kommer bli i säng sent idag… Fast jag vet en som har det värre, som står och rullar både köttbullar och fixar pepparkakshus just nu. Ute i god tid? Ja absolut – alltid i teorin! 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

