Egentligen skulle jag

ha tränat denna eftermiddag/kväll. Men då det slog mig att jag ska träna core/spinning imorgon och latino på fredag, så kändes det genast lite maffigt att träna tre dagar på raken. Så jag kör gym+core/spinning imorgon i stället och stannar hemma ikväll. Men ska inte lata mig för det, nej jag har ett kök som skriker efter ordning och en spis som vill ha glans o rena ytor! Så det ska jag fixa, ja och sen kanske det kommer upp några bilder här på bloggen från de dagar som gått.. Om du har tur! 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

