Ursäkta min frånvaro

Fast bloggen verkar leva vidare rätt bra utan att jag är aktiv. Det är mycket trevligt! 😀

Idéer finns, foton likaså. Men just nu är jag väldigt trött om kvällarna och har ingen sådär inspiration, fast jag kvicknar nog till snart.

Snabb update;
I fredags lunchade och gjorde jag stan med vännen C o hennes lilla parvel till son. Å på kvällen dansade jag latino för första gången på över en månad! Roligt & svettigt, men inte helt felfritt med min fot. I lördags var jag på dop i Nacka Kyrka, en helt underbart vacker kyrka! Som det kommer bilder på sen. Den som döptes var vännen Åsas första barn, o efteråt bjöds det på jätteGODA soppor och smarriga tårtor. I söndags gick jag på stan och fikade med vännen H. 🙂
Den här veckan har jag hittills hunnit med att vakta vovve och köra ett dubbelpass gym  med styrka & kondition, och sedan ett yogalatespass (också första gången sen jag gjorde illa foten). Idag har jag lunchat med vännen J, och gått på stan. Resten av veckan har jag än så länge planerat att göra AF-grejer, vakta vovve, och kolla på Breaking Dawn part I. Å kanske köpa en och annan julklapp. 😉

Piiiiice out!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

