Precis just nu

…innehar jag ”måltid” nr 2; lussekatter & indian chai te. Å till det läser jag snabba cash. Lånade en till ”adhd/add-bok” idag också. Funderar på julklappar, och har mina små idéer. Klockan är 15:55.

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Precis just nu

  1. ettdussinpannor skriver:

    GOTT med lussekatt!

  2. Lopez skriver:

    Åh så gott med lussekatter!
    Svarar på din fråga om skorna här. Två månader hade jag dem och under den tiden så sprack dragkedjan, skinnet lossade från sulan runt om och sömmen gick upp vid snörningen. När jag reklamerade dem så tyckte expediten att det var pinsamt att hon hade sålt ett så dåligt exemplar till mig. Men ingen annan hade reklamerat så jag fick nog bara ett dåligt par. Synd för de var så snygga!!!

    • Mia skriver:

      Näää, fan vad tråkigt! =/ Å redigt dåligt av ett företag som Reiker. Som typ sista sko-paret ”nä, nu orkar vi inte göra mer. Det här räcker säkert..” Jag blev så förvånad, för mina är jättebra. Vänsterdojjan har inte ens protesterat nu när jag har foten lindad (men drar aldrig upp hela dragkedjan m lindad fot). Fast jag kan tro den är lite uttöjd dock, men är ju inte så konstigt. Skönt att det var en tillmötesgående expedit i alla fall. Jag håller tummarna för att dina andra nya skor håller måttet! 🙂

      Japp lussekatt är gottis det! 😉

      Kram!

Kommentera

