I rest my case

Min vän K har tagit över min Spraydatesida. Då jag tidigare idag beklagade mig över att jag inte vet hur i helvete jag ska få till den. Hon lockade/säljde in sig själv med att berätta; att hon tidigare skrivit en presentation till en killkompis, som ett år senare var gift, hade villa och barn! Snabba puckar. Vi får väl se . Jag är mest nyfiken på att se hur hon upplever mig, och om jag känner att det stämmer. Ja och naturligtvis på responsen.. (fast det vill jag inte riktigt medge).

Tidigare ikväll tog jag ett bad. Jag tycker det är så vidrigt skevt att jag bara kan öppna en kran, och efter 10 minuter har ett badkar fullt med vatten i flera liter. Medan det finns människor i andra delar av världen som måste kämpa för att få ETT glas rent vatten! Tänk att något så självklart för mig, verkligen innebär liv eller död för någon annan… Nej, trots att jag älskar att bada badkar så är det inte alltid jag kan göra det med rent samvete.

Jag har förresten fått ”äta upp” min önskan om hur jag ville att mensen skulle komma. Den är nu 13 dagar sen, och jag blir knasig. Vet inte vilka hormoner som tillhör mig och vilka som tillhör pms’en! Skulle ett grav.test bli positivt, så blir jag den andra kvinnan med en ‘jungfrufödsel’. Så heter jag egentligen Maria också..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

