Copyright

Angående ”nostalgitrippen” jag skrev om i förra inlägget, så skulle jag väldigt gärna vilja lägga upp en del av fotona här på bloggen. Men de ligger mig väldigt varmt om hjärtat och ”once they are out”…, ja då är de ute på nätet och kan spridas med vindens fart. Så jag ska fundera på det ett tag till..

Men både med tanke på det, och tidigare foton som jag har och lagt upp här så har jag tänkt på det här med ”copyright”. Trots att det är hur lätt som helst för vem som helst att ladda ner och kopiera mina foton, så vill jag ändå från början kunna understryka att de är mina.

Å nu kan jag det! På grund av redigeringssidan Picnik kan jag sätta mitt signum på mina foton. Det stoppar i och för sig inte den själviska människan. Men det är ändå ett roligt – och bra sätt – att visa att det är mina  foton och ingen annans! Tack K för att du visade hur jag ska göra.

Picnik

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

