Rastlös

Både igår och idag har jag påbörjat inlägg som jag inte avslutat. Jag har pms och har ingen ro i att sitta och skriva fyndiga och/eller djupa inlägg. Jag vill skriva dem, men pallar inte med att göra det just nu. Går bara runt här som en äggsjuk höna och väntar på att mensfanskapet ska bryta ut. Helst imorgon, annars på söndag. För jag ska ut. På lördag. I Stockholm. Å då vill jag för allt i världen inte ha/få ont och inte kunna åka upp, eller behöva åka hem. Lätt oro. Stor irritation.

Well, I’ll be back when I’ll be back. Kanske redan imorgon.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

