Kung Bore strör sina diamanter..

klockan 10 i förmiddags och frosten låg fortfarande kvar

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kung Bore strör sina diamanter..

  1. Carin skriver:

    Vilket fint foto! Gillar att läsa det du skriver. Du är duktig du! 🙂

    • miapialingonfia skriver:

      Tack! Vad kul att du tycker det är fint (jag är riktigt nöjd). 🙂 Det är en bonus, att du gillar att läsa det jag skriver och att du tycker att jag är duktig. Jag tycker det är roligt att få skriva av mig, OCH att få dela med mig. 🙂

Kommentera

