min fredag den 11/11 2011

Ett perfekt recept mot knagglig sömn; gå omkring på en mässa i 7 timmar. Det gjorde i alla fall susen för min nattsömn! Däremot inte för min vad och min fot, så dagen har till största delen tillbringats i soffan under en fleecefilt med boken ”Paganinikontraktet”. Det nya teet har intagits, peston har avnjutits, SB12 drops har ätits, den nya chokladen har smakats och hunger har hållt mig vaken.

Egentligen skulle jag ha åkt upp till Sthlm ikväll och födelsedagsfestat på Pub Anchor. Men fick glatt byta ut hårdrocken mot Doobidoo, och konversationen mot människorna i tv-rutan.

Ser just nu Rolf Lassgård ligga med Pernilla August bland äpplen och päron i en bil utanför ett shoppingcenter – i bästa Hollywoodstil! Hon med fötterna i taket och han frustande som en ko. På tv alltså. Tror jag ska ta och byta min tv-konversation mot huvudpersonen i boken i stället; Jooona Linna.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till min fredag den 11/11 2011

  1. Igor skriver:

    Vilken smak var det på Sb12 Drops? Är nyfiken att höra vilken smak du anser är bäst, då jag säljer desa och vill gärna höra åsikter!! (: Det låter som att du har fått smaka på massor av nytt; te och choklad i masso!

    • miapialingonfia skriver:

      Hej!
      Det var Eucalyptus Menthol-smak på dessa. Det var en väldigt stark smak! Å kändes som en halstablett från Vicks. Jag föredrar lite ”lugnare” smak, såvida det inte är just för halsen och jag är förkyld. Tidigare så har jag smakat tuggvarianten. Den gillar jag mycket bättre, troligen för att smaken är lugnare och för att man tuggar den. Drops är för mycket halstablett helt enkelt. Fast bra att veta, är att jag vanligtvis inte äter SB12, eftersom de först o främst är mot dålig andedräkt, och av vad jag vet så har jag inte det. 😉 Ska jag äta något som är bra för tänderna, så blir det Extra.
      Jajjemän, Hälsomässan hade mycket gott att bju på! 🙂

Kommentera

