Allt för hälsan del ll (eller ett väldigt väl länkat inlägg)

Vad jag fick med mig hem igår;

 ToppHälsas goodiebag; 2 AlproSoyaprodukter; chokladpudding & ”grädde”. Smoothie från Paulun’s, jätteGOD grön pesto från Matkomfort, drops från SB12, Active-tuggummi från Vigo, Omega-3 kapslar för barn (jaha?), Risenta sesamkakor, hårprodukter fr Matrix, en sjal från Röhnisch och ToppHälsas senaste tidning. Detta för att jag tecknade en 3-tidningsprenumeration och när den ska betalas får jag oxå två produkter från The Body Shop!

Min egen goodiebag;

 Tidningen Hälsa & Fitness som jag får 2 tidningar till från, tidningen Hälsa, min hälsorapport från Hälsokontrollen, ”Bengal spice” örtte från Celestial Seasonings, chokladkakorna från Pralinhuset, en påse gojibär, provshampoo gjort av vinddruvor fr Biofood, nyckelring och praktiskt nyckelförvaring (att ha på arm/ben) från MySafety, och så den supergoda AleoVeradrycken som jag tror jag kan bli beroende av!

Allt jag fick med mig med broschyrer och information av det mesta jag provade på och var intresserad av. Åsså kunde jag ha gjort, och köpt och tagit hem så mycket mer än vad jag gjorde! Kom på idag att jag inte såg det jag tänkte på igår, nämligen AloeVeras heat lotion. Helt underbar på alla sätt och vis; konsistensen, doften och för musklerna. Jag kollade upp den för en väns räkning, men borde ha köpt den till mig själv också. Den hade varit något för min vad idag.

Till nästa år får jag göra som Szilvia sa; spara massa pengar, och låta bli att stuka foten innan. 😉

Det här inlägget postades i Träning & Hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

