sötsug!

Kämpar hårt mot dagens sötsug! Har en stor 155grammare Tarragona liggandes i skafferiet, men där ska den förbli. Orörd. Jag vet inte om det är min pms som börjat smyga igång och som vill få mig att äta sötsaker, eller om det bara är så att jag slarvat så iniNordens mycket senaste tiden att sötsuget blivit något normalt i min kropp igen. Jag tippar på det senaste, men vill gärna hoppas att det är det första.

Dessutom är det Hälsomässan imorgon! 🙂 Just den har jag aldrig varit på, men kan tänka mig att det finns både det ena och det andra att smaka på och att äta där som  – trots mässans namn – är onyttigt! Men missförstå mig inte, jag kommer äta det jag blir sugen på imorgon. Därför ska jag fortsätta hålla mig idag!

Bara för att hjälpa mig lite på traven, så var det en snäll vän på fejjan som la upp en länk till en lätt UNDERBAR sida. Å det som bl.a. gör den så underbar bortsett från det uppenbara – är att man kan se till att få en hem! Genom brevlådan?

Nyfiken? Klicka på länken under bilden.

Nu ska jag kolla på blodiga grejer; True Blood. Kanske kan det motverka mitt sug efter söta saker…eller är det kanske sötsaker. However, sweet dreams!

Sockerbagarnas 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

