Halta Lottas helg

Efter att jag gjorde illa foten i torsdags kväll, så har jag faktiskt haft lite mycket. Jag var väldigt trött i fredags o när tjejerna Szilvia och V dansade latino, så låg jag o sov.. – för att vara pigg till kvällen. För även om jag gjort illa mig, så totalvägrade jag att inte göra det jag ändå planerat! Så jag fick hjälp av Johan med att handla till tjejkvällen/middagen m ovannämnda tjejer. Å tack vare att Johan lånade sin tjejs bil så kunde jag också vara aktiv på lördagskvällen. 🙂 Så här kommer min helg i bilder;

Fredag:

 nya skomodet aka svullen fot i linda

 tacos!! Det var år sen som jag åt det. På tin med andra ord!

 inga tvivel om att Szilvia gillar tacos 😉

 avslutade med våfflor och sött vin fr Ungern. Kom inte hem förrän strax före 02!

 

Lördag. Sammanlagda 4,5h väntan på akuten. Belöning och kvällsaktivitet.

 my new friends + rekommenderad vila i 1 vecka. Dock inga benbrott.

 Grymt hungrig efter akuten; Pizza m Johan. 🙂 Så himmelskt gott!

 Tända ljus vid minneslunden…  Fotograf: Johan

 Sen tog vi bil och drog till RoQ i Stockholm! Där lirades det biljard..

 ..med Johans vän J, i rutig skjorta

 Fast vi var ju där för bandet GRANDE.

  Tyvärr var ljudkillen urusel. Men kvällen var grymt rolig för det!

 ja, han ÄR galen! 😀

Å jag hoppade omkring med EN öl hela kvällen 😉 Fotograf: Johan.

 

Söndag: En lugn och skön dag, som gick i sockerchockens tecken då Johan hade födelsedagsfika;

 hembakt tårta, hembakt maräng & hembakt chokladbiskvi. Väldans gott!

 å alla tre var supersociala…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

