F**ck me!

Jag försöker ju verkligen komma tillbaka från mina muskulära skador, och tänkte att jag denna vecka skulle ta det lugnt. Genom att bara köra latino 2ggr och gå på yogadagen på söndag. Å jag försöker verkligen att göra saker utanför mitt hem, så att jag inte sitter här och möglar helt och hållet. Men det finns visst något som inte alls vill som jag. Något som t.o.m smyger sig in hjärnan på mig och får mig att ta dumma beslut. Som t.ex. att gå ut i trapphuset, nedför trappen och fortsätta nedför den trots att ljuset släcks. Jag tänkte tanken att jag skulle gå upp igen för att tända. Men nej, jag har ju gått nedför trappor i mörker förr.. Så jag gick på känn, och föll ett eller två steg rätt ner i golvet och det krasade i fotleden. Faaaaan!! Slog i knäna och nacken for bakåt oxå. Det var inte skönt nånstans.

Det är mycket sällan jag gör illa mig, o har jag gjort det tidigare så har jag inte varit själv. Så jag låg där o kved och funderade på ”hur gör jag nu”? 112? Nä, så dramatiskt är det ju inte.. Taxi till akuten? Neej, jag vill först veta hur illa det är. Jag ringde grannen, men han har tydligen bytt nummer. Tog mig upp på alla fyra och upp i trappen och kunde stödja lite på foten. Ringde i stället J som jag skulle iväg till, och sa att jag inte kommer..  Höll på att börja tjuta i telefonen. 😦

image

Fin fotknöl va? Den är större än på bilden, men kunde inte vinkla foten så mycket.. Känner mig så ynklig när sånt här händer, o eftersom min mamma inte är hemma involverade jag min syster och några vänner i min olycka/otur/klantighet eller vad man väljer att kalla det. Jag hade jättetur att vännen V kunde komma förbi med en linda till mig! Å nu har diklofenaken satt in och istället känner jag av nacken och knäna som oxå fick sig en knix när jag brakade i golvet.

Jag är så besviken över att jag inte kom iväg på det jag skulle idag, då det var till min latinoinstruktörs fru. Bara för att jag blev bortbjuden och skulle ha fått träffa några av hennes vänner o familj så gör jag såhär. Åsså ingen latino imorgon. Förbannades helvetes jävla skit. Ingen utgång på lördag och ingen yogadag på söndag. F***a. Förlåt J för att jag inte kan komma på latinon!! Å förlåt Sz och V för att jag ställer till det så förbannat inför imorgon!

Over & out.

Det här inlägget postades i Träning & Hälsa. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till F**ck me!

  1. Lopez skriver:

    Aj usch blä så tråkigt och ont!!! Stackare! 😦
    Krya på dig!

Kommentera

