disorder..

jepp jag skulle tro att det är så… I having a ”D”. Sen är det några fler bokstäver ihop med det där D:et, men det kommer jag inte dra upp precis just nu. Det får vänta… Är så mycket  känsligt runt omkring.

Jag behöver mest bara ”pysa ut” lite. Eftersom jag googlat och läst och kommit underfund med massor, fått a-haupplevelser och gråtit av lättnad, förtvivlan och oro mest hela dagen – utan att ha pratat med någon annan om det.

Det är ju inte bara okända som läser min blogg, utan jag skulle tro det mestadels är några familjemedlemmar och nära vänner också. Så resten av bokstäverna ska inte ni behöva läsa om här, på bloggen det första ni gör. Men det är ju än så länge bara vad JAG tycker stämmer in på mig. Det kanske inte alls stämmer under en utredning. Fast nog ordat om detta för nu.

 ‘Emily the Strange’ is dreaming

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

